Βίκυ Καγιά: Eχει προβλήματα νευρικής ανορεξίας;; Δείτε τη φωτογραφία που ανέβασε στο twitter! [φωτο] - Press Magazine | Η Καθημερινή Ενημέρωση σου!
Τελευταία Νεα :
Home » » Βίκυ Καγιά: Eχει προβλήματα νευρικής ανορεξίας;; Δείτε τη φωτογραφία που ανέβασε στο twitter! [φωτο]

Βίκυ Καγιά: Eχει προβλήματα νευρικής ανορεξίας;; Δείτε τη φωτογραφία που ανέβασε στο twitter! [φωτο]

Written By Report Team on Δευτέρα 8 Απριλίου 2013 | 8:55 π.μ.

Η Βίκυ Καγιά μίλησε για την διατροφή της, αν αντιμετώπισε προβλήματα νευρικής ανορεξίας και αποκάλυψε αν την τρομάζουν οι ρυτίδες…

Έχει πεινάσει ποτέ ως μοντέλο; Η ίδια είπε στο «Down Town Κύπρου»: «Όχι, ποτέ. Ήταν πάντα έτσι το σκαρί μου. Τρώω τα πάντα και από λίγο. Περισσότερο με το δέρμα μου είχα θέματα, με το σώμα μου ποτέ».

Δεν αντιμετώπισε ποτέ προβλήματα νευρικής ανορεξίας; «Ποτέ! Το «κλειδί» το δικό μου είναι ότι δεν είμαι λαίμαργη-τρώω όσο πεινάω και μετά σταματάω. Σχεδόν κάθε δύο ώρες, για παράδειγμα, τρώω ένα σνακ» δήλωσε η παρουσιάστρια.
Μοιράσου το Άρθρο :

0 σχόλια:

Speak up your mind

Tell us what you're thinking... !

Poker Stars

Popular Posts

 
Support : pressmgzn@yahoo.com |
Proudly powered by Web-Ideas
Copyright © 2011. Press Magazine | Η Καθημερινή Ενημέρωση σου! - All Rights Reserved